divendres, 5 de juny del 2009

Del Sud - Obrint Pas


Un altre dels grups que no canten en anglès, però que m’agraden igualment (!) son els Obrint Pas, grup valencià de reivindicació catalana. M’agrada la música - aquesta barreja de ska-rock-tradicional, les lletres, l’entusiasme, i el seu compromís amb els seus idees.

Avui, la cançó Del Sud del disc Terra, de l’any 2002, cantat en directe juntament amb Miquel Gil, ex-membre de Al Tall.

Del sud, d’allà on la terra mor, d’allà on la calor, no em deixa veure el sol.
Sóc del sud i el meu caminar, s’ha fet tant complicat, que ja no veig el nord.
Del sud, la terra dels enganys, la terra d’amargors que sempre assequen plors.
Sóc del sud, país que ja no hi és, que s’amaga del temps, dens el cor de la gent...




2 comentaris:

  1. Vàrem tenir Xavi Sarrià, el cantant, a les Terres de l'Ebre al mes de febrer. És un grup formidable.
    salut

    ResponElimina
  2. M'has adelantat el apunt de demà ;)

    si que son bons, m'encanten, només tinc dos discs pero molt bons i , pel que veig al YouTube, son molt bons en directe també.

    ResponElimina