diumenge, 17 de gener del 2010

My Girls - Animal Collective

Entre la família, la feina, i fer el dropo, tinc poc temps i energia per seguir el mon de la música amb l’atenció que voldria. Per això sempre aprofito les vacances - per raons evidents casi sempre les passem a Anglaterra – per posar-me al dia. A Nadal vaig comprar un parell de revistes amb les típiques llistes dels millors LPs de l’any, alguns coneixia, però molts no. Pos, durant aquest mes aniré buscant-los i penjant clips si les meves preferències coincideixen amb les dels “experts”.

Sembla que molts dels crítics s’han posat d’acord en triar el LP dels Animal Collective, Merriweather Post Pavilion, com al millor de l’any. D’aquí, el single My Girls.

2 comentaris:

  1. Sembla que d'Anglaterra a aquí anem molt a destemps en qüestions musicals, a mi no em sona gens haver sentit aquesta cançò, tampoc estic molt al dia, més que res flashback i 105 tv.
    De totes formes és original.

    ResponElimina
  2. Crec que aqui només si busques una mica mitjans més especialitzdes o blocs especialtzats, com La Voz Telurica (molt interessant!), trobaras musica aixi. La veritat és que , igual que tu, mirant el que surt a la tele i escoltant la radio, no els hagues conegut mai. El que faig es llegir revistes i blocs i , llavors, investigo una mica pel YouTube - si no estaria escoltant a Phil Collins al Imagine Radio d'aqui a la eternitat!

    Crec que a Anglaterra, si que fiquen musica més "original" en proagrames de prime-time o mitjans de premsa habituals, pero aqui, almenys jo no els trobo amb tanta facilitat.

    ResponElimina