dissabte, 26 de febrer del 2011

Sin Documentos

La veritat és que he escoltat poca musica pop-rock en castellà, suposo que són deures que un dia haure de fer. Però un grup que si que em va enganxar casi tan aviat aterrar aquí, van ser Los Rodriguez (grup que contenia Andres Calamaro, encara que en aquell epoca jo no coneixia els components del grup). Avuí amb Sin Documentos, any 1993.

One of the few Spanish (well, half Spanish, half Argentinian!) groups I've got in my collection, Los Rodriguez with their 1993 hit Sin Documentos.

2 comentaris:

  1. A mi, no m'haurien d'agradar. No són del meu estil . . . . però m'agraden. I aquesta cançó en concret, sempre he pensat que és el prototip de la veritable cançó d'amor.
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. En general no m'agrada el pop "espànyol" tampoc, ho veig tot igual - pero els Rodriguez tenien alguna cosa original!

    ResponElimina