dilluns, 14 de gener del 2013

Beatles, Clint Eastwood and Bill Fay #newmusic

Primera entrada del bloc per l'any 2013, i encara que ja han passat dies, toca comentar la musica que vam rebre de regals de nadal. Despres de calcetins, potser el regal que més il·lusió em fa és la musica.
Pos aixo, aquest any m'ha tocat el segon disc dels Anthology dels Beatles :) Nyam nyam, bonissim, com tot el que han fet. M'encanta sentir les primeres versions de les peces que ja son classiques, o B-sides o "rarities" que dificilment sentiries si no fos per aquesta col·lecció.
Després ens ha tocat la BSO de la pel·lícula del Changeling de Clint Eastwood. Ja feia temps que volia agafar una de les BSOs que Clint mateix composa, m'encanten, i sobretot em van perfecte per a la "banda sonora" quan estic treballant a l'ordenador. Clint i un got de whiskey i ja et pots enfrentar a una nit de feina davant el teclat!
El tercer CD és el nou de Bill Fay, Life is People. Per si no esteu al cas, Bill va gravar 2 LPs bonissims al principi dels anys 70, i despres res més fins l'any passat. No puc fer el xulo i dir que ja li coneixia des de sempre - jo li vaig descobrir potser fa 5 o 6 anys a traves d'un article i vaig buscar els primers LPs pènsant que ja s'havia jubiliat o desaparegut del mapa. Sorpresa total quan l'any passat va publicar aquesta joia.
.....
Although we're well into 2013, this is my first post and we have to go over the Christmas music present list. After socks, what else could one wish for at Christmas but a few musical gifts.
This year I got the 2nd volume of the Beatles Anthology collection. Pure delight for Beatles' fans, with its early versions, B-sides, rarities, and a bit of Beatles' banter.
I also got the soundtrack to Clint Eastwood's film, Changeling, composed by the great man himself. Perfect listening for late night computer work. Clint's music, a keyboard and a glass of whiskey and the night is yours.
The third LP was the new one, Life is People, by Bill Fay - his first new work since 1971 I think



2 comentaris:

  1. I rather liked the song at the end of Gran Torino. I think Clint wrote that too?

    ResponElimina
  2. I think you're right.
    And what a film!!
    Clint also did the music for his Million Dollar Baby film, the next soundtrack on my wish list :)
    Love his films and his music :)
    His son (Kyle?) came to our town last year in the Jazz Festival but I wasn't able to see the concert - gggrrrr :(

    ResponElimina